Ο ρόλος του influencer σε μία επιχείρηση

May 2020

Ο ρόλος του influencer σε μία επιχείρηση
Οι influencers είναι άτομα τα οποία έχουν χιλιάδες, εκατοντάδες χιλιάδες και εκατομμύρια ακολούθους στα social media. Έχουν την δύναμη να επηρεάζουν τους ακολούθους τους λόγω του ότι είναι celebrities, media peοple, αθλητές, managers και τον τρόπο ζωής που ακολουθούν πχ κάνουν κάποιο σπορ κ.α.

Τα βασικά οφέλη από την συνεργασία μιας επιχείρησης με influencers είναι:

  • Αναγνωρισιμότητα: Το brand σας γίνεται γνωστό στο κοινό των influencers.
  • Ενδυνάμωση του κύρους της μάρκας: ο καταναλωτής πιστεύει στις αξίες της μάρκας (π.χ. το γιαούρτι αυτό θα συμβάλει στην υγεία και ευεξία μας γιατί το τρώει για πρωινό ο τάδε αθλητής).
  • Περιεχόμενο: ο influencer θα δημιουργήσει (μόνος του ή με την βοήθειά σας), video, φωτογραφίες, κείμενα που θα χρησιμοποιηθούν στα social media και στο διαδίκτυo.
  • Followers / likers: κάποιοι από τους followers του influencer θα αρχίσουν να ακολουθούν και την δική σας μάρκα.

Η σωστή επιλογή του influencer βασίζεται ανάλογα με τον αριθμό των ακόλουθων, των likes και σχολίων που δέχονται τα posts του influencer, σε ποια social media είναι πιο δυνατός, πόσο περιεχόμενο θα δημιουργήσει για μας και που θα αναρτηθεί.

Επίσης πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ποια είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του και τι θέλουμε να πετύχουμε;

  • Αν θέλουμε αύξηση αναγνωρισιμότητας θα επιλέξουμε κάποιον με πολλούς ακόλουθους.
  • Αν θέλουμε αύξηση κύρους θα επιλέξουμε κάποιον του οποίου το status ή οι γνώσεις θα «δένουν» με την εικόνα που θέλουμε να περάσουμε στο κοινό για τη μάρκα μας.